Frutas Deshidratadas Trametre a un amic

La fruita deshidratada ha estat secada al sol o bé a través d’un forn, eliminant part del contengut d’aigua que conté la fruita fresca.

La seva conservació és prolongada i conseqüentment és una bona alternativa a la fruita fresca, permetent tenir fruita disponible fora de l’estació i conservar-la sense necessitat d’utilitzar refrigeració. Aquestes fruites sovint s’afegeixen a cereals per esmorzar, pastissos, pans, amanides, ingredients que acompanyen a infinitat de plats i un menjar molt adequat per a consumir-lo com a postre. El seu sabor és més fort i intens que la fruita fresca.

Son riques en vitamines (UN, B1, B2, B3, B6, àcid pantotènic), minerals dietètics (calci, ferro, magnesi, fosfor, potassi, sodi, coure, manganesa) i ric en poni fenols com la pruïna. Contenen aproximadament 250 calories i 1 - 5g de proteïnes per 100g. 

Orellana
 Orellana

Pruna

- amb os
- sense os

 Pruna
Figa seca  Figa seca

Pansa

- sultanas
- superthompson
- moscatell

 Pansa
Pera deshidratada
 Pera deshidratada
Préssec deshidratat   Préssec deshidratat
Poma deshidratada
 Poma deshidratada
Fruites del Bosc
 Fruites del Bosc